Gestión Integral de E-mail Marketing
Te ofrecemos
- Diseño de piezas con objetivos de email marketing, publicitario, institucional, newsletters, gacetillas y cualquier otro tipo de comunicación apta para este canal.
- Administración de bases de datos para email marketing, propias o proporcionadas por el cliente.
- Envío de campañas de email marketing y remarketing (Second Chance).
- Relevamiento estadístico.
- Generación y control de leads.
- Diseño de plantillas aptas para cualquier tipo de envío.
- Análisis comunicacional.
Email Remarketing: Sistema Second Chance
El complemento que nos hace únicos:
Tras enviar tu propuesta por email (producto/servicio, etc.), sabemos quiénes se han interesado y lo capitalizamos.
¿Cómo?
Enviándoles una segunda propuesta por email, más atinada y tentadora. De esta manera, tu producto/servicio tiene una segunda oportunidad.
Los resultados obtenidos con este sistema pueden llegar a ser un 50% más altos con una inversión proporcionalmente menor. La diferencia entre una campaña convencional de email y una con nuestro sistema Second Chance puede resumirse de esta manera:
- Campaña Tradicional
- Second Chance
Campaña Tradicional | Second Chance | |
Campaña de Mail | Envian tu campaña de Email | Enviamos tu campaña de Email |
Cantidad de clics | Detectamos los clics efectuados por los receptores. | |
Remarketing | A estos receptores les enviamos un segundo email (Second Chance), mucho más específico: un agradecimiento, una oferta especial, información adicional. Lo que se te ocurra. | |
Estadísticas | Recogen los resultados estadísticos y te informan. | Recogemos los (óptimos) resultados estadísticos y te los informamos. |
Resultados | 🤨 Tu cara al verlos | 😀 Disfrutamos con vos | Cotiza con nosotros | Buy Now |
Probalo sin Costo
Cuando completes tus datos debajo, recibirás un email de ejemplo, para que veas como funciona el sistema. Por las dudas, revisá tu bandeja de spam/correo no deseado. ¡Gracias!
Nuestros Clientes
Tipo de Servicio
Rubro
unimos el mundo real con el virtual
Comenzamos en el 2000
cuando sentimos que, con el nuevo siglo, nuestras vidas tendrían cada vez más presencia online.
En aquel año, menos de la mitad de las personas tenía computadora y, muchas menos aun, conexión a internet. Hoy la gente está hiperconectada a través de pc, notebooks, tablets y smartphones.
El mundo real sigue su curso, pero el virtual tiene cada vez más vida, y nosotros estamos para unirlos.
NUESTROS SERVICIOS
Últimas Novedades
Breve historia de la @rrob@
Al revisar la historia, el símbolo de arroba tenía un rol de suma importancia en el comercio durante la época medieval. Específicamente, para ese momento, el símbolo representaba un ánfora, una antigua medida que se usaba para denotar la capacidad de unas vasijas de barro en las que se transportaba todo tipo de alimentos; desde granos y cereales, hasta líquidos como el vino.
Consejos para aumentar el efecto de la newsletter
La newsletter o gacetilla es un boletín periódico que se envía por correo electrónico y suele ser de interés para los suscriptores. Según los últimos estudios de email marketing, los usuarios de newsletter son de los que más convierten. Bien utilizada, la newsletter se vuelve un arma poderosa para la comunicación. Mal enfocada, puede hacer que la imagen de una empresa o proyecto se deteriore sin remedio. ¿Cómo hacer que esto último no ocurra? Siguiendo unos sencillos consejos:
Tipos de comprador online
¿Usted creía que los compradores online son una masa uniforme de personas? La respuesta es no. Al igual que en el “mundo real”, en el mundo virtual hay, de acuerdo a la consultora Forrester, cuatro tipo de compradores:
What information do we collect?
We collect information from you when you register on our site, subscribe to our newsletter, respond to a survey or fill out a form.
When ordering or registering on our site, as appropriate, you may be asked to enter your: name or e-mail address. You may, however, visit our site anonymously.
What do we use your information for?
Any of the information we collect from you may be used in one of the following ways:
; To personalize your experience
(your information helps us to better respond to your individual needs)
; To improve our website
(we continually strive to improve our website offerings based on the information and feedback we receive from you)
; To improve customer service
(your information helps us to more effectively respond to your customer service requests and support needs)
; To process transactions
Your information, whether public or private, will not be sold, exchanged, transferred, or given to any other company for any reason whatsoever, without your consent, other than for the express purpose of delivering the purchased product or service requested.
; To administer a contest, promotion, survey or other site feature
; To send periodic emails
The email address you provide for order processing, may be used to send you information and updates pertaining to your order, in addition to receiving occasional company news, updates, related product or service information, etc.
Note: If at any time you would like to unsubscribe from receiving future emails, we include detailed unsubscribe instructions at the bottom of each email.
How do we protect your information?
We implement a variety of security measures to maintain the safety of your personal information when you enter, submit, or access your personal information.
We offer the use of a secure server. All supplied sensitive/credit information is transmitted via Secure Socket Layer (SSL) technology and then encrypted into our Payment gateway providers database only to be accessible by those authorized with special access rights to such systems, and are required to?keep the information confidential.
After a transaction, your private information (credit cards, social security numbers, financials, etc.) will not be stored on our servers.
Do we use cookies?
We do not use cookies.
Do we disclose any information to outside parties?
We do not sell, trade, or otherwise transfer to outside parties your personally identifiable information. This does not include trusted third parties who assist us in operating our website, conducting our business, or servicing you, so long as those parties agree to keep this information confidential. We may also release your information when we believe release is appropriate to comply with the law, enforce our site policies, or protect ours or others rights, property, or safety. However, non-personally identifiable visitor information may be provided to other parties for marketing, advertising, or other uses.
Third party links
Occasionally, at our discretion, we may include or offer third party products or services on our website. These third party sites have separate and independent privacy policies. We therefore have no responsibility or liability for the content and activities of these linked sites. Nonetheless, we seek to protect the integrity of our site and welcome any feedback about these sites.
Childrens Online Privacy Protection Act Compliance
We are in compliance with the requirements of COPPA (Childrens Online Privacy Protection Act), we do not collect any information from anyone under 13 years of age. Our website, products and services are all directed to people who are at least 13 years old or older.
Online Privacy Policy Only
This online privacy policy applies only to information collected through our website and not to information collected offline.
Your Consent
By using our site, you consent to our privacy policy.
Changes to our Privacy Policy
If we decide to change our privacy policy, we will post those changes on this page.
Contacting Us
If there are any questions regarding this privacy policy you may contact us using the information below.
https://www.lageneratriz.com.ar
San Martín 165 – 1º piso – of. 19
Córdoba, Córdoba 5000
Argentina
[email protected]
Gestión Integral de E-mail Marketing
Te ofrecemos
- Diseño de piezas con objetivos de email marketing, publicitario, institucional, newsletters, gacetillas y cualquier otro tipo de comunicación apta para este canal.
- Administración de bases de datos para email marketing, propias o proporcionadas por el cliente.
- Envío de campañas de email marketing y remarketing (Second Chance).
- Relevamiento estadístico.
- Generación y control de leads.
- Diseño de plantillas aptas para cualquier tipo de envío.
- Análisis comunicacional.
Email Remarketing: Sistema Second Chance
El complemento que nos hace únicos:
Tras enviar tu propuesta por email (producto/servicio, etc.), sabemos quiénes se han interesado y lo capitalizamos.
¿Cómo?
Enviándoles una segunda propuesta por email, más atinada y tentadora. De esta manera, tu producto/servicio tiene una segunda oportunidad.
Los resultados obtenidos con este sistema pueden llegar a ser un 50% más altos con una inversión proporcionalmente menor. La diferencia entre una campaña convencional de email y una con nuestro sistema Second Chance puede resumirse de esta manera:
- Campaña Tradicional
- Second Chance
Campaña Tradicional | Second Chance | |
Campaña de Mail | Envian tu campaña de Email | Enviamos tu campaña de Email |
Cantidad de clics | Detectamos los clics efectuados por los receptores. | |
Remarketing | A estos receptores les enviamos un segundo email (Second Chance), mucho más específico: un agradecimiento, una oferta especial, información adicional. Lo que se te ocurra. | |
Estadísticas | Recogen los resultados estadísticos y te informan. | Recogemos los (óptimos) resultados estadísticos y te los informamos. |
Resultados | 🤨 Tu cara al verlos | 😀 Disfrutamos con vos | Cotiza con nosotros | Buy Now |
Probalo sin Costo
Cuando completes tus datos debajo, recibirás un email de ejemplo, para que veas como funciona el sistema. Por las dudas, revisá tu bandeja de spam/correo no deseado. ¡Gracias!
Nuestros Clientes
Tipo de Servicio
Rubro
unimos el mundo real con el virtual
Comenzamos en el 2000
cuando sentimos que, con el nuevo siglo, nuestras vidas tendrían cada vez más presencia online.
En aquel año, menos de la mitad de las personas tenía computadora y, muchas menos aun, conexión a internet. Hoy la gente está hiperconectada a través de pc, notebooks, tablets y smartphones.
El mundo real sigue su curso, pero el virtual tiene cada vez más vida, y nosotros estamos para unirlos.
NUESTROS SERVICIOS
Últimas Novedades
Breve historia de la @rrob@
Al revisar la historia, el símbolo de arroba tenía un rol de suma importancia en el comercio durante la época medieval. Específicamente, para ese momento, el símbolo representaba un ánfora, una antigua medida que se usaba para denotar la capacidad de unas vasijas de barro en las que se transportaba todo tipo de alimentos; desde granos y cereales, hasta líquidos como el vino.
Consejos para aumentar el efecto de la newsletter
La newsletter o gacetilla es un boletín periódico que se envía por correo electrónico y suele ser de interés para los suscriptores. Según los últimos estudios de email marketing, los usuarios de newsletter son de los que más convierten. Bien utilizada, la newsletter se vuelve un arma poderosa para la comunicación. Mal enfocada, puede hacer que la imagen de una empresa o proyecto se deteriore sin remedio. ¿Cómo hacer que esto último no ocurra? Siguiendo unos sencillos consejos:
Tipos de comprador online
¿Usted creía que los compradores online son una masa uniforme de personas? La respuesta es no. Al igual que en el “mundo real”, en el mundo virtual hay, de acuerdo a la consultora Forrester, cuatro tipo de compradores:
What information do we collect?
We collect information from you when you register on our site, subscribe to our newsletter, respond to a survey or fill out a form.
When ordering or registering on our site, as appropriate, you may be asked to enter your: name or e-mail address. You may, however, visit our site anonymously.
What do we use your information for?
Any of the information we collect from you may be used in one of the following ways:
; To personalize your experience
(your information helps us to better respond to your individual needs)
; To improve our website
(we continually strive to improve our website offerings based on the information and feedback we receive from you)
; To improve customer service
(your information helps us to more effectively respond to your customer service requests and support needs)
; To process transactions
Your information, whether public or private, will not be sold, exchanged, transferred, or given to any other company for any reason whatsoever, without your consent, other than for the express purpose of delivering the purchased product or service requested.
; To administer a contest, promotion, survey or other site feature
; To send periodic emails
The email address you provide for order processing, may be used to send you information and updates pertaining to your order, in addition to receiving occasional company news, updates, related product or service information, etc.
Note: If at any time you would like to unsubscribe from receiving future emails, we include detailed unsubscribe instructions at the bottom of each email.
How do we protect your information?
We implement a variety of security measures to maintain the safety of your personal information when you enter, submit, or access your personal information.
We offer the use of a secure server. All supplied sensitive/credit information is transmitted via Secure Socket Layer (SSL) technology and then encrypted into our Payment gateway providers database only to be accessible by those authorized with special access rights to such systems, and are required to?keep the information confidential.
After a transaction, your private information (credit cards, social security numbers, financials, etc.) will not be stored on our servers.
Do we use cookies?
We do not use cookies.
Do we disclose any information to outside parties?
We do not sell, trade, or otherwise transfer to outside parties your personally identifiable information. This does not include trusted third parties who assist us in operating our website, conducting our business, or servicing you, so long as those parties agree to keep this information confidential. We may also release your information when we believe release is appropriate to comply with the law, enforce our site policies, or protect ours or others rights, property, or safety. However, non-personally identifiable visitor information may be provided to other parties for marketing, advertising, or other uses.
Third party links
Occasionally, at our discretion, we may include or offer third party products or services on our website. These third party sites have separate and independent privacy policies. We therefore have no responsibility or liability for the content and activities of these linked sites. Nonetheless, we seek to protect the integrity of our site and welcome any feedback about these sites.
Childrens Online Privacy Protection Act Compliance
We are in compliance with the requirements of COPPA (Childrens Online Privacy Protection Act), we do not collect any information from anyone under 13 years of age. Our website, products and services are all directed to people who are at least 13 years old or older.
Online Privacy Policy Only
This online privacy policy applies only to information collected through our website and not to information collected offline.
Your Consent
By using our site, you consent to our privacy policy.
Changes to our Privacy Policy
If we decide to change our privacy policy, we will post those changes on this page.
Contacting Us
If there are any questions regarding this privacy policy you may contact us using the information below.
https://www.lageneratriz.com.ar
San Martín 165 – 1º piso – of. 19
Córdoba, Córdoba 5000
Argentina
[email protected]